חליטת עלי סירפד בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם מותר לשתות חליטת עלי סירפד בהריון, ובפרט בטרימסטר השלישי? תודה
לי המליצו לשתות חליטת סירפד בטרימסטר שלישי, אבל היא גרמה לי לדפיקות לב מואצות.... תראי אם זה בכלל טוב לך
היי, תודה לך ולד"ר מאור שגיא. פולי - רופאים המליצו לך על סירפד?
לא, בקורס הכנה ללידה. אני לא יודעת אם לכל אשה יש תגובה כזו לחליטת סירפד. אצלי זה היה ככה.
אני רואה שבבלוג של הדיאטנית טובה קראוזה יש פוסט על חליטות צמחים מותרות ואסורות בהריון, תסתכלי שם https://tzuna-tova.co.il/%d7%90%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%aa%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%9f/