קלקסן ואספירין ביחד?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למה לוקחים את שתי התרופות ביחד? לא מספיק רק אחת מהם בהריון? בנתיים אצלי לא נמצאו קרישיות יתר אבל זה לאחר 2 הפלות בשבוע ה-6 "ליתר ביטחון" מה שנקרא
אני במעקב אצל המטולוגית בגלל שיצא לי ANA ANTI DS חיובי ואז לאחר בדיקה מעמיקה וחוזרת בפעם השלישית זה יצא חיובי כוזב.... ועברתי 2 הפלות בשבוע 6/7 להריון. לאחר מכן עשיתי בדיקת קרישיות ויצא תקין אבל היא אמרה שהיא ממליצה כן לקחת את השילוב בגלל השלב המוקדם של ההפלות לפחות רק בשליש הראשון להריון - מה את אומרת? לא שמעת על מקרים כאלו?
כן. היא מתייחסת אלייך כאל קאישיות יצר מסוג apla למרות שלא ציינת אם היו חיוביות. אפשר לקחת את שתי התרופות יחד . מומלץ מעקב הריון בסיכון בהצלחה