איחור במחזור 12 יום...............דחוף.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר 14 חודשים של אמצעי מניעה, בעבר שלוש לידות תקינות. כרגע כבר 7 חודשים ללא אמצעי מניעה. וסת אחרונה 18.9. בדיקות הריון ביתיות שליליות כולן. בדיקת דם להריון בתאריך 18.10 יצאה 10 יחידות של hcg. מה זה אומר???? המחזור שלי עד כמה סדיר לחלוטין: 27-28 יום. המזור לא מראה נכונות להופיע. אציין שיש גם כאבי גב תחתון ללא הפסקה מאז הביוץ המשוער.
חזרתי על הבטא- התשובה היום 25.9 היא 225. מה התשובה אומרת? זה יכול להיות הריון תקין?