מיקום שק הריון מידי בצד הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי רציתי לדעת אני בשבוע 5 והרופאה שלי אמרה שההריון מידי בצד של הרחם(ממצא סמוך לקרן ימין של הרחם היכול להתאים לשק הריון) מה זה אומר?יש מה לעשות? אני אחרי הפלה בגרידה וכדורי מניעה תודה רבה
זה אומר שצריך לעושת US אחרי שבוע לוודא מיקום . הריון בקרן הרחם הוא הריון לא תקין ומצריך טיפול.
תודה דוקטור, 1. זה אומר הריון מחוץ לרחם? 2. איזה טיפול זה מצריך במידה וזה נשאר עוד שבוע באותו מיקום? 3. יש משהו לעשות כדי שההריון כן יהיה תקין? 4. ממה זה קורה? תודה רבה!
זה אומר שחייבים לשלול. כן אין מה לעשות כדי לתקן את המיקום. .הטיפול הוא תרופתי או ניתוחי תלוי בגודל ובשבוע.