לידה רגילה לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... שמי מירב בת 34 הריון שישי תאומים 4 לידות ראשונות ילדתי רגיל לידה 5 לפני 3 שנים עקב עכוז והיפוך שלא הצליח נאלצתי לעשות ניתוח קיסרי כעת אני בהריון תאומים לא זהים שבוע 21 מעוניינת ללדת רגיל לידה רגילה אני רוצה לדעת אם זה מתאפשר בבית חולים שלכם ומה התהליך שאני צריכה לעבור? תודה מראש
תאומים לאחר קיסרי זו הורית נגד יחיסת ללידה נרתיקתי מה שאומר שיש בתי חולים המפאשרים ואחרים שלא. בהלל יפה ההמלצה היא לניתוח. יש בתי חולים שמאפשרים לידה.