בדיקת בטא 4 ימים לפני מועד הוסת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי עשיתי בדיקת הריון ביתי 7 ימים לפני מועד הוספתי ויצא לי פס נוסף בהיר מאוד. 4 ימים לפני מועד הוסת עשיתי בדיקת דם ויצא בטא 33. (יש לציין שאני 3 חודשים אחרי לידה). מה זה אומר ? האם מדובר בהריון כימי או לא תקין ? אשמח לעזרה.
היי 4 ימים אחרי הבטא עלתה ל 70. פניתי לרופא נשים שמטפל בי והוא טוען שזה לא אומר כלום ולא מעיד על הריון לא תקין. שלפי הביוץ הבטא מתאימה לשבוע 4 בו אני נמצאת וביקש שאעשה בדיקה חוזרת בעוד שבוע (שני הבא). האם זה תקין ? או מעיד על הריון חוץ ריחמי אן כימי חלילה? אשמח לתשובה. תודה.
היי שואלת שוב קצת בלחץ מהעניין הזה.אשמח לתשובה 🙏🏻