בטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

15/12/2012 | 21:13 | מאת: משה

אבי מבוגר חולה לב. מצבו בשנה האחרונה יציב. הקרדיולוג שאצלו הוא עושה ביקורת ובדיקות כל שנה אמר לו שאין מניעה שיסע לחו"ל. (מדובר בכשבוע לאירופה).היכן וכיצד (ואם בכלל) ניתן לעשות את הפוליסה הטובה ביותר, שתבטיח שבמידה וחו"ח תהיה שעת מבחן הביטוח לא יתנער מדבר זה או אחר, ופוליסה שתאפשר גם המשך טיפול בארץ אם יהיה צורך הצורך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום משה, כל פוליסות הביטוח לנסיעות לחו"ל כוללות הרחבה למצב רפואי קודם. אנשים החולים במחלות כרוניות רוכשים הרחבה זו על מנת שבמידת הצורך יהיו זכאים לכיסוי בהתאם. אולם חשוב לשים לב שהרחבה זו תקפה רק במידה ובמהלך חצי השנה שלפני הנסיעה לא חל שינוי במצב הרפואי. במילים פשוטות - לא היה טיפול מיוחד, לא הוחלפו תרופות, לא היה שינוי ולו הקל ביותר במצב הבריאות. אם בכל זאת היה שינוי כלשהוא בחצי שנה שקדמה לנסיעה, תוכל לבחון את הביטוח של פספורטכארד שמבטח אנשים בכל גיל ומצב רפואי אולם במקרה זה המשך הטיפול בארץ הינו במסגרת קופות החולים. אגב, לא ציינת בן כמה אביך , שגם כאן יש לבחון בהתאם . בברכה, רן

19/12/2012 | 17:43 | מאת: אורן ניסטל,סוכן ביטוח .

שלום משה בהנחה שיש ברשותו מכתב מרופא אשר רושם שמצבו הרפואי מאפשר את הנסיעה אז אין מניעה לבטחו בביטוח נסיעות לחול ללא כל החרגה או מגבלה בגין מצבו הבריאותי.מעבר לכך, מומלץ לו לרכוש את הביטוח בהקדם ככל שניתן הדבר ובכך יקבל ללא עלות גם כיסוי להוצאות בגין ביטול הנסיעה בעקבות מחלה או תאונה. בברכה אורן ניסטל

20/12/2012 | 09:16 | מאת: אורן ניסטל

הוצאות החזר ביטול נסיעה בגין החמרה במצב הרפואי הקיים בכל מקרה לא יכוסו, אך רכישת הביטוח טרם הנסיעה תכסה הוצאות ביטול נסיעה בעקבות תאונה או מחלה חדשה.

מר ניסטל היקר, אני מבקש להגיב על דבריך כמנהל הפורום - הגם שאולי תשובתך יכולה להיות נכונה בנסיבות מסויימות, פערי המידע ביחס לאביו של משה שקיימים כרגע אינם יכולים להוות בסיס לתשובתך והקורא אותה עלול לטעות ולאחר מכן לעמוד מול שוקת שבורה - הן בתהליך הקבלה לביטוח או חס וחלילה בתהליך תביעה רפואית. כן, יש פיתרון אבל עליו להיות מותאם היטאב לצרכיו של אביו של משה ולתת לאביו כיסוי רפואי המתאים לו ולא פחות חשוב - למשה שקט נפשי. תודה.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל