חוצפה

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

22/04/2007 | 12:46 | מאת: מרון פקר

מה הקטע המסריח הזה של מכבי? הם פתאום לקחו לי עוד 10 שקל בחודש בטענה שהם שידרגו אותי. אני מבוטח בצורה פרטית אז זה אומר שאני סתם משלם. אז ניסיתי לבטל את השדרוג, שימו לב, הם אמרו לי שאו שאני בזהב עם השדרוג (והתוספת תשלום) או שאני יורד לכסף ומקבל פחות כיסוי... אני בהלם...

לקריאה נוספת והעמקה
22/04/2007 | 16:38 | מאת: ליאורה

אני לא במכבי , אבל שמעתי על כך, ובאמת יש הרבה שמתרעמים ובצדק.... אולי אם יהיו הרבה תלונות, הם ישנו את זה..

22/04/2007 | 17:00 | מאת: אביגדור

אלו הם תנאי מכבי מגן. בעמוד הראשון של תנאי מכבי מגן, מופיע ציטוט מהחוק . ושם נאמר, כי, מכבי מגן יכולה לשנות את התקנות, העלויות והתנאים ללא קבלת אישור מהעמיתים. אגב, כך זה בכל המשלימים של קופות החולים - כללית מושלם, מאוחדת עדיף, לאומית כסף/זהב. השב"נים אינם ביטוח - זו תוכנית וולונטרית עם תקנון שמשתנה מידי פעם. כך שאין לך ולאחרים צה להלין. רק אם תצטרף לביטוח פרטי בחברת ביטוח - תהיה מוגן מהפתעות. בהצלחה אביגדור

22/04/2007 | 19:53 | מאת: רמי

אני נמצא בכללית, אני יודע שהם שב"נים והכנסת הרבה מילים מפוצצות אבל זה שזה מופיע בתקנון זה לא מגן עליהם. כללית לא מחייבים את הלקוחות מושלם שלהם לעשות פלטינום, זאת אופציה. לי לדוגמא אין את הכסף, אפילו שזה סכום לכאורה לא גבוה. למה שאדם יאבד את זכויותיו אחרי ששנים הוא משלם בשביל מגן זהב, פתאום לאבד את כל ההטבות כי הוא לא רוצה לשלם יותר? אדוני, יש לזה שם - זו סחיטה ורמאות ששום תקנון לא יכול להגן עלייה!!

22/04/2007 | 20:58 | מאת: ליאורה

הבעיה של קריאת כל משפט, כל מילה, בדיקת כל נקודה וכל פסיק בכל סעיף, - קיימת גם בתקונונים של השבנ"ים וגם בפוליסות ביטוח ולא משנה של איזו חברה. רוב האנשים לא מקפידים, ולא מודעים לכך שיש מוקשים בכל ביטוח שהוא או איך שהוא מוגדר.. אם אין את המודעות , הסבלנות, או ההבנה שצריך להיות כעין עורך דין לפני שחותמים על משהו, אז מפספסים הרבה דברים, שמתבררים כאשר האיש נמצא במצוקה. גם כשהתקשרתי למוקד מידע של הקופה שלי לברר פרטים, לא תמיד ידעו לתת לי תשובות מדוייקות, מכיוון שגם המשווקים לא למדו את הנושא מספיק טוב.

23/04/2007 | 16:42 | מאת: יריב אבני

חברים שלום. כולכם צודקים, לא לריב... גם מורן צודק ומתרעם על חדירה לחשבון הבנק שלא ללא רשות, מאידך אישית אני חושב שעדיף שיגבו ואנשים יהיו מכוסים מעט יותר מאשר שלא יגבו עקב חוסר מודעות של האוכלוסיה ואז אנשים יתרעמו על כך שלא ידעו שכדאי וצריך להצטרף. אביגדור צודק אף הוא, ביטוח פרטי הוא ההגנה הטובה והרחבה ביותר לנושא הבריאות. הוא גם צודק שהתקנון של הקופה ניתן לשינוי באופן חד צדדי וזהו אחד החיסרונות המשמעותי של השב"ן .לכל קופה משלים שונה, המשלים של מכבי מבחינת ביטוחית טוב משמעותית לדעתי מהמשלים של כללית ( פלטינום), לדוגמא: בפלטינום תקופת אכשרה של שנתיים!!!? לתרופות שלא בסל. כלומר, בשנתיים הראשונות שאדם משלם את מיטב כספו , הוא לא מבוטח בתחום הזה. בנוסף, הכיסוי הינו לתרופות חל על תרופות לסרטן בלבד, אך אינו מכסה את כל המחלות האחרות.

23/04/2007 | 17:30 | מאת: אביתר

ברור שיש לפלטינום תקופת אכשרה מסויימת אך תקופה זו משתנה בין האלמנטים שבתוכנית, למשל תקופת האכשרה לביטוח האמבולנס הוא קצר (נדמה לי חצי שנה). אבל תקופת אכשרה זו באה בדיוק למנוע מצב של "גניבה" מהלקוחות. כלומר יציבות התוכנית לא נשענת על יציבות המושלם אלא הן 2 תוכניות נפרדות ובלתי תלויות זו בזו. לדעתי, מכבי חייבים היו לפעול בצורה דומה, ואני לא מתפלא שהלקוחות שלהם מרגישים מרומים (אם מחר הם יחליטו שכל לקוח ישלם מליון שקל, אז יש להם זכות לגבות מכל לקוח מליון שקל? כנראה שלא!). וחוץ מזה למה שלקוח ששילם עד עכשיו כ"כ הרבה כסף על השב"ן שלו צריך לקבל פחות זכויות (הורדה לדרגת מגן כסף) רק כי הוא לא רוצה שיכפו עליו לשדרג את הביטוח. לפי דעתי מכבי התנהגה בחוסר הוגנות כלפי לקוחותיה. חוץ מזה שכחת לציין שמבחינת כיסויים לניתוחים בארץ ובחו"ל פלטינום נותנת יותר כיסויים. ובנוסף לקוח שעובר מקופה אחרת ומצטרף לפלטינום שומר למעשה על הותק שלו ולא מתחיל את הספירה מאפס. בשורה התחתונה כל אחד יעשה את השיקולים הכלכליים שלו. אני מבוטח בפלטינום, כי הכיסוי מצוין ודרך ההתנהלות של הקופה משביעת רצון.

26/04/2007 | 13:17 | מאת: איילה

אני מסכימה עם זה שזה חוצפה, בכלל השינויים האלה בביטוח שאתה רואה רק בחיוב מאוד הרגיז אותי, ואגב, זו הייתה הסיבה העיקרית שלי לעבור קופה. ועברתי באמת לכללית והתשלום הוא 28 שקל בחודש על מושלם וזה מספיק לי. אגב הייתי לפני טיסה לבקר את אחי במזרח והם נתנו לי בכללית 3 חודשי ביטוח חינם לנסיעה - כמובן שמכבי הייתה גובה תשלום ביטוח נוסף לחו"ל. נראה לי שזה תלוי גם במה אתה זקוק מהקופה שלך ואני גיליתי שאני לא צריכה הרבה ואני כן אוהבת שמעניקים לי הנחות והסדרים נוחים ושהתשלום החודשי הוא קבוע ונמוך. אני מציעה לך לבדוק את ההסדרים של כללית. אני יותר מרוצה פרטי לא פרטי זה בעיקר איפה שאתה מרגיש רווח ולא ש"דופקים" אותך.

26/04/2007 | 16:26 | מאת: דנית

אני הייתי עד לפני חודשיים במושלם ועכשיו שידרגתי לפלטינום. למרות ששקלתי לעשות לי ולמשפחתי ביטוח פרטי. בסוף הגעתי למסקנה שבביטוח הפרטי המשפחה שלי והאוטו של השכן שלי מטופלים בצורה שווה, ועם כל הכבוד, אני חושבת שלמשפחה שלי מגיע יחס מאנשי מקצוע. הפלטינום מאוד הפתיע אותי כי הוא ממש מרחיב את הכיסוי והעחות היא בכלל לא נוראית

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל