מחלות קיימות

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

10/04/2006 | 10:33 | מאת: יונה

שלום ליריב! אדם מבוגר, בשנות ה-60 שמתכוון לנסוע לצפון אמריקה למשך חודש-חודשיים לביקור משפחתי, באמתחתו בעיות רפואיון רבות - חולה אונקולוגי אחרי טיפולים רבים, כעת ללא טיפולים, עם כליה אחת, ללא טחול, סוכרת, לחץ דם גבוה, בעיות נשימה בשינה.. השאלה - איך התהליך לגבי ביטוח רפואי הכולל מחלות קיימות? האם צריך להגיש לחברת הביטוח מכתבי מצב רפואי מהרופאים המטפלים, ורופא של חברת הביטוח מחליט אם החברה תבטח אותו? או שהתהליך הוא אחר? אם חברה מוכנה לבטח אותו, תוכל להעריך עלות ביטוח כזה ליום - האם דולרים בודדים, עשרות דולרים, או אחרת? תודה וחג שמח.

לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2006 | 10:02 | מאת: יריב אבני

יונה שלום. חברות הביטוח לא יסכימו לבטח במצב רפואי שכזה. בכל מקרה התהליך דומה לזה שתיארת. מצהירים על מצב הבריאות. מצרפים מסמכים רפואיים במידת הצורך, ואה חברת הביטוח מאשרת את תנאי הביטוח. לפעמים ללא סייגים ( חריגים)( לפעמים עם סייגים ולעיתים היא מבקשת תוספת למחיר. עלות ביטוח סטנדרטי לאדם בריא נעה סביב הדולר וחצי ליום. בעיות רפואיות וגיל מתקדם מעלות התעריפים לדולרים ליום. יריב

12/10/2007 | 11:02 | מאת: עוזרד

אשתי חולת סרטן ומטפלת כימית כעת (יש הפסקה של 10 ימים) .היא רוצה לטוס לחו"ל. לא מצאתי ביטוח. פניתי לאגודה למלחמה בסרטן שלשמחתי הפנו אותי לגברת רינת מחב' "חידוש" שסייעה לי רבות. פניתי אליהם (בדוא"ל: [email protected] ) , קיבלתי ייעוץ ושירות יוצאים מגדר הרגיל. יש להודות לאגודה, ל"חידוש" וגם לחברת הביטוח הפניקס שמעניקה לחולים פיתרון מספק ויחודי. נעים כשאפשר להודות לנותני שירות שמעניקים פתרונות לבעיות לא קלות. תודה וישר כח. עוזרד. עלי לציין שזו לא פרסומת. הנ"ל מעניקים פתרון (שלא זוכה להד) לבעיה שאחרים רק מגלגלים עיניים לשמים מולה.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל