נעליים מינימליסטיות מה דעתכם?
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ישנם חברות שמייצרות נעליים מינימליסטיות. אלו נעליים שטוחות לחלוטין וללא שום תמיכה לכף הרגל. האג'נדה מאחורי הרעיון היא שהנעליים מדמות הליכה יחפה וטבעית, מה שלכאורה מחזק את כף הרגל ולכאורה יותר בריא מנעליים רגילות. זו בעצם גישה הפוכה לחלוטין משימוש במדרסים. ברצוני לשאול אותך בתור איש מקצוע, מה דעתך על האג'נדה?? אני שואל לא בכדי להתריס אלא מתוך סקרנות. תודה מראש.
אם היו רוצים שנלך מנימליסטי היו צרכים להשאיר את כל העולם טבעי כמו חול ים או חול מדברי אך היות ומשטחים עירוניים והקדמה שינו את טפוגרפיה ולכן גם הביומכניקה של האדם השתנתה אי לכך הדבר שמונע נזק חמור ברגליים זה מדרסים +נעליים נכונות. חברות הנעליים משווקות כל מיני דברים מנמליסטים אשר הן לא לוקחות בחשבון משקל+גובה+ושטח התניידות. WWW.SPORTOPED.COM 03-6565290 0722111560