שאלה בנוגע למדרסים מלפני שנתיים
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עשיתי מדרסים יקרים מאד לפני שנתיים וחצי אך לא השתמשתי בהם כל כך. אני רוצה לחזור להשתמש בהם וחווה כאב. הבנתי שיש להסתגל אליהם בהדרגה, ואני נכונה לעשות את זה.. אבל תוהה אם יתכן שכפות הרגליים השתנו לי בתקופה זו כך שהמדרסים לא מתאימים לי יותר.. מה אתה מציע? איך אוכל לדעת אם המדרסים טובים לי או לא? כדאי לנסות תקופת הסתגלות? תודה רבה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב - לאחר שנתיים יש בלאי חומר גם ולא נעשה בו שימוש ומה שיותר בטוח שגופך/כף הרגל השתנתה לכן מומלץ לעשות מדרסים חדשים. מוזמנת למעבדת ההליכה של ספורטופד WWW.SPORTOPED.COM 03-6565290 0722111560
(מספר מקשר)