חיידק בקיבה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

16/03/2013 | 01:09 | מאת: דנה

שלום!בגלל נפיחות בבטן ואי נעימות בבטן עליונה רופא גסטרו אמר לי לעשות בדיקת גסטרו ואכן עשיתי והתוצאה הייתה- יטסט אוראזה -חיובי יחסית דרגה נמוכה. הרופא אמר שאני צריכה לקחת אנטיביוטיה עם גסטרו טיפול משולש לחיידק בקיבה כלומר אני נוטלת אנטיביוטיקה 8 כדורים ביום ועוד 2 כדורים לוסק ל-14 ימים זהו היום התשיעי שאני לוקחת תרופות ברצוני לומר לך שהטיפול מחליש אותי אני מאד עייפה וחיוורת גם ככה אני אנמית אני מפחדת שאולי אני הורסת לי את הגוף דיברתי עם הרופא והוא אמר אין מה לעשות זהו הטיפול המשולש לחיידק בקיבה. אני שמעתי שאפשר לשקם את הגוף עם כדורים פרוביוטים תוכל בבקשה להסביר לי איזה חברה טובה כמה סוגי זנים וכמה מיליארד? אני זקוקה לעזרה דחוף בבקשה, תודה

לקריאה נוספת והעמקה

דנה שלום, החיידקים ה"טובים" הנקראים פרוביוטיקה, מומלצים מאוד לשיקום פעילות מערכת העיכול לאחר שימוש באנטיביוטיקה. הייתי ממליץ לך לקחת כדור אחד פעמיים ביום לאחר הארוחה ולהמשיך כשבוע לאחר סיום האנטיביוטיקה, יש לקחת כשעה הפרש מהתרופה. ישנן חברות רבות וכולן טובות, העיקר שהכמוסה תכיל חיידקים בריכוז של 5 ביליון לפחות. הייתי ממליץ לך לשלב בטיפול גם תזונה נכונה וצמחי מרפא המסייעים בחיזוק מערכת החיסון ומניעת דלקות , אשמח לעמוד לרשותך, שבוע טוב וחג שמח, אילן.

26/04/2013 | 22:32 | מאת: חוויה אישית שלי

מורינגה ערבה כדור נגד חיידקים בבטן ! עזר לי לאחר שאכלתי במסעדה כבד ביין. חצי שנה היה לי שילשולים וזה הדבר היחידי שעזר (לאחר שניסיתי גם צמחי מרפא אחרים)

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה