נוזלים באוזניים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

09/02/2010 | 10:28 | מאת: דניאלה

לבני בן הארבע יש בעיה רצינית של נוזלים באוזניים, זה פוגע לו בשמיעה ולפעמים הוא מתלונן על אוזניים כואבות למרות שאין לו דלקת (תוצאה של לחץ מהנוזלים). האם ניתן לעזור לו?

לקריאה נוספת והעמקה

דניאלה שלום רב, ניתן בהחלט לעזור לבנך בצורה טבעית לטיפול בבעיית האוזניים כמו גם למניעת נוזלים ודלקות כרוניות. אני תמיד ממליץ להגיע לנטורופט המומחה בתחום כך שיבדוק בצורה יסודית מה הסיבה לנוזלים ולדלקות כדי להתאים לו באופן אישי את צמחי המרפא ו/או ההומיאופטיה אשר מסייעת רבות במצבים כאלו. בכל מקרה, בתור עזרה ראשונה אני ממליץ על טיפות הומיאופטיות הנראות טראומיל טיפות אוזניים. יש לטפטף 1-2 טיפות 3 פעמים ביום לטיפול באוזניים. למניעה מטפטפים טיפה אחת 3 פעמים ביום למשך מספר ימים. שבוע טוב ובריא, דר. אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית - ר"ג.

11/02/2010 | 10:04 | מאת: דניאלה

אילן שלום, בעיית הנוזלים באוזניים שלו נובעת משקד שלישי (כפי שהרופא קורא לזה..) גדול במיוחד. לשמחתי הרבה ולמרות שהבעיה קיימת כבר לפחות שנתיים וחצי, מאז שנולד היו לו רק פעמיים דלקות אוזניים. הבעיה היחידה שמפריע היא באמת השמיעה. אני חייבת לציין שעשינו לו במשך שנה דיקור סיני וזה קצת עזר אבל לא מספיק וגם ניסינו טיפול אצל הומאופט אבל זה בכלל לא עזר. הרופאים (והיינו אצל המון מומחים בתחום) לוחצים עלינו כל השנתיים האלו לעשות לו ניתוח להסרת הפוליפ ולכפתורים באזניים אבל אנחנו נמנעים מזה בעקשנות, בתקווה שלא גורמים לו לנזק בלתי הפיך. האם ישנם צמחים (לא הומאופטים) שיכולים לעזור לניקוז הנוזלים?

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה