חולה לב

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

03/02/2010 | 09:23 | מאת: יורם

עברתי לא מזמן התקף לב והיום אני מנסה לאט לאט להישתקם. האם ניתן בעזרת צמחים או אולי תוספי מזון וויטמינים לעזור לי לחזק את הגוף ואולי אפילו למנוע התקפים נוספים?

לקריאה נוספת והעמקה

יורם שלום רב, ניתן בהחלט להשתקם לאחר אירוע לב בצורה טבעית ובריאה, אך אני ממליץ לעשות זאת בצורה מבוקרת ואישית על ידי נטורופט המומחה לכך כיוון שישנם גורמים רבים שיש לבדוק לפני מתן יעוץ דרך האינטרנט. חשוב לשים לב לאורח החיים, לתזונה מאוזנת ולתכונות מולדות אשר משפיעות מאוד על מערכת הלב ועל כלי הדם ויש לעשות זאת ביעוץ אישי ולהתאים לך תפריט מסודר וצמחי מרפא אשר מסייעים רבות בחיזוק הדוף הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. אני רוצה להפנות את תשומת לבך למחקר שנעשה בנושא שיקום הלב לאחר אירוע לב. לפי המחקר הזה,מי שאוכל שוקולד לפחות פעמיים בשבוע, מקטין את הסיכון למות ממחלת לב כלילית בכ-70% לעומת אנשים שחוו התקף לב ולא אוכלים שוקולד כלל. כך עולה ממחקר חדש שנערך בשבדיה ופורסם במגזין הרפואה "Journal of Internal Medicine". על פי המחקר, אפילו אכילה חד שבועית של שוקולד מורידה את הסיכון למות ממחלות לב לאחר התקף לב. התוצאות המפתיעות, יש להודות, הן החדשות מתוך מחקרים רבים שנערכו על מנת לבדוק את השפעותיו המועילות של שוקולד - ובעיקר שוקולד מריר - לבריאות האדם. שבת נהדרת ומתוקה, דר. אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית - ר"ג.

04/02/2010 | 11:20 | מאת: נורית

שלום יורם, ראשית אני מאחלת לך בריאות... שמעתי שיש תוספי מזון שיכולים לעזור לתפקוד הלב, אני ממליצה לך לבדוק את זה. חוץ מזה מה שכתב אילן על השוקולד גם נשמע נהדר והלוואי ויתברר כנכון.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה