כאבי גב

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

19/08/2009 | 17:41 | מאת: א

שלום יש לי כאבי גב עקב בלט דיסק. אני אחרי זריקה אפידורלית ומתחילה פילאטיס השבוע. רציתי לשאול האם יש תוסף תזונה שיתאים למצב שלי (ראיתי שמומלץ על סיאטיקה למשל). האם תוכל להמליץ לי? (אם לא האם אתה יודע באיזה פורום אוכל לשאול על כך??) תודה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, אני ממליץ מאוד נגד כאבים בכלל וכאבי גב בפרט על תרופה הומיאופטית הנקראת ARNICA C30 בטיפות. יש לקחת 10 טיפות כל שעה עד מתחת ללשון. למניעה יש לקחת 10 טיפות 3 פעמים ביום באופן קבוע. כמו כן, מומלץ מאוד תוסף טבעי המכיל גלוקוזמין וכונדרויטין ו-MSM עם צמח ההרפגו נגד כאבים. מוצר זה נקרא גלוקוזמין פורטה והוא קיים בבתי מרקחת טבעיים. יש לקחת כדור אחד 3 פעמים ביום לאחר הארוחה. ניתן גם למרוח קרם טבעי הנקרא NODOL והמכיל ארניקה, מנטול,קמפור והרפגו. בהצלחה ורק בריאות, אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט.

05/09/2009 | 13:05 | מאת: אלה מורד

מגה גלופלקס מכיל גלוקוזמין,כונדרואיטין ו-msm שהינו חומר המיוצר בגופנו והינו בעל השפעה נוגד דלקת. כמו כן ניתן למרוח משחה הומיאופטית "טראומיל" שתקל מאד על הכאב. במרפאה של כל אורטופד תוכלי לקבל ללא עלות חוברת "כאבי גב" תרגול גופני להפחתת הכאב ושיפור התנועתיות. אלה מורד יועצת לבריאות המפרקים מגה גלופלקס

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה