מאקה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

28/07/2009 | 00:13 | מאת: מור

אילן שלום רב, מודה לך על המענה הזריז.. שאלתי בנוגע לשילוב ציפרלקס ואנרג'י מאקה והבנתי ממך שאין כל מניעה לשלב..אני שמחה!! הציפרלקס פוגע בליבידו. יתכן שהאנרג'י מאקה יעזור בעליית החשק המיני על אף לקיחת הציפרלקס? ברשותך, שאלה נוספת, האנרג'י מאקה זה צמח המאקה המדובר?? בתודה מראש:)

לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2009 | 09:09 | מאת: מור

שאלה קטנה נוספת, אני נוטלת כבר שבועיים את האנרג'י מאקה ואני לא מרגישה שיפור במצב רוח, חשק מיני וכו'.. תוך כמה זמן חשים שינוי לטובה? שוב תודה:)

מור שלום, האנרג'י מאקה אכן מכיל את צמח המאקה בכמוסות אך ככל הנראה השפעתו אינה חזקה מספיק בשבילך והייתי ממליץ לך לנסות את צמח המאקה של חברה אחרת כמו NOW או NSP המכילות את התמצית התיקנית של הצמח בריכוז גבוה במיוחד, מומלץ לקחת כדור אחד פעמיים ביום לאחר הארוחה ולא בערב, שכן הוא ממריץ ומעורר(אלא אם כן את יוצאת לבילוי ורוצה להשאר ערה עד מאוחר), שבת נהדרת, אילן.

מור שלום, צמח המאקה מצויין להחזרת האנרגיה לגוף כולל פיזית ונפשית. הוא גם מכיל ריכוז גבוה של ויטמינים ומינרלים טבעיים ומשפר את החשק והפוריות כמו גם את הזיכרון והחשיבה. ניתן להשיג אותו בכמוסות של כל מיני חברות טובות כמו חברת NOW, D.T HERBS או חב' NSP(נייצ'רס סנשיין) וכולם מצויינות ומכילות את הצמח במרוכז עם אפקט חזק ומהיר. יש לקחת כדור אחד ביום לתחזוקה שוטפת ולטיפול ניתן אף 2-3 כמוסות ליום עם הארוחה. שבת נהדרת, אילן.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה