הודעה על הפסקת תשלום גמלה

דיון מתוך פורום  זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד

19/12/2010 | 15:24 | מאת: jes

אכן כלל סיעודי זבל! לאחר שהחלו לשלם גמלה החליטו כי זה בלתי אפשרי כך ויש לטרטר את המבוטח וקרוביו. לדעתם אמי בת ה-88 הולכת לאחור ומצבה הקוגנטיבי משתפר, ובקצור יכולה לתפקד ללא עזרה.לדעתם,רופא שנשלך מתאמם לאבחון שנמשך כ-20דק'מכיר את הבעיה יותר טוב מהפסיכוגריאטרית אצלה אמי מטופלת,זאת,בלי שנתיחס לכך שבאבחון הייה ברור שאינה מתמצאת בזמן.כמובן שאי האפשרות להזין עצמה נותר בעינו,בריחת שתן,ועשיית מקלחת ללא השגחה מסוכנת למדי. לבקשתם,לך ותביא מסמכים חדשים. החלטנו לטרטר אותך! אכן,תגובת המבוטחים בכלל בריאות כנראה מוצדקת.יש להוקיע חברת ביטוח זו.

19/12/2010 | 17:59 | מאת: כלל בריאות- שירות לקוחות

Jes שלום חברת כלל בריאות פועלת לשירותם המיטבי של לקוחותיה בכל מקום ובכל עת ותשמח לעזור בכל שאלה על מנת שנוכל לבדוק את תלונתך לעומקה, נשמח אם תפנה לאי-מייל הבא, תוך ציון של שמך המלא, מס' הטלפון שלך ולינק להודעה מהפורום דרכו הגעת ונציג של החברה יחזור אליך בהקדם: mokedbriout@clal-health.co.il בברכה צוות שירות לקוחות ON- LINE, כלל בריאות

מנהלי פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד