נכות 100% - עובדת מאד חלקית מול זכויות
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני נכה 100% לצמיתות מביטוח לאומי עקב סרטן ריאות. בשמונת החודשים האחרונים אני עובדת מספר מאד מצומצם של שעות מהבית. אני על כסא גלגלים. אני מבינה שאני זכאית לקצבת סיעוד מביטוח הסיעודי שלי במכבי (אגיש תביעה בהקדם) וגם לקצבה ממבטחים על אובדן כושר עבודה. האם העובדה שאני עדיין עובדת מעט מאד תפגע בזכויותי ? אני כיום מקבלת עדיין שכר רגיל כיוון שיש לי יתרת ימי מחלה גדולה - בערך כ 200 ימים . תודה רבה
בריאות טובה ושלמה בקרוב. לשאלתך: ביטוח סיעודי תקבלי אם מצבך תואם את פוליסת הסיעוד שלך. אובדן כושר עבודה למייטב ידיעתי תקבלי אם אינך משתכרת או לכל הפחות חלה ירידה בהתשכרותך. ושוב למייטב ידיעתי ניצול ימי מחלה נחשבים להשתכרות לכל דבר ועניין. תבקשי עזרה מאנשי מקצוע. יש את החברה המרכזית למימוש זכויות ויש כל מיני גופים נוספים שנותנים סיוע בנושא