עו"ד של חברת הביטוח או שכירת עו"ד באופן עצמאי
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבא שלי הלך לעירייה לסדר כמה עניינים (בנוסף חשוב לי לציין שהוא נותן שירותים לעיריה). בכניסה לעיריה הוא מעד בעקבות אבנים משתלבות ונפגע בראש ובגב, הוא פונה לבית חולים, הוא לא בסכנת חיים אך לא ברור מה יהיה מבחינה רפואית. לאבי יש ביטוח רפואי, סעודי ותאונות אישיות. פנינו לחברת הביטוח שאמרו שהם יסיעו בהכל. במקביל חשבנו גם לשכור עו"ד לתביעת העיריה בשל הרשלנות והזנקים שנגרמו לאבי. סוכן הביטוח אמר שאין צורך לשכור עו"ד וכי עורכי הדין של חברת הטיפול יטפלו בהכל. מה נכון? אנחנו מצד אחד רוצים לתבוע את הביטוח כיוון שמגיע לו פיצויים מהם ובנוסף, אנחנו רוצים לתבוע את העיריה על הנזק שגרמו, כמו שהיינו תובעים גם אם לא היה לו ביטוח. אשמח להכוונה.. תודה