שאלה נוספת
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא נוטלת כדורים פסיכיאטריים כי הכדורים עשו לי תופעות לוואי ועשו את מצבי גרוע יותר, אך אני מאד סובלת מחרדות שמפריעות לי בתפקוד נורמלי וביכולתי להשתכר ומדכאון, האם התנאי של ביטוח לאומי לקבלת קיצבה הוא ליטול כדורים פסיכיאטריים או שזה לא תנאי אצלהם? לפי מה הם בעיקר קובעים אם לאדם מגיעה קיצבה? תודה רבה
אם הכדורים הנוכחיים עושים לך תופעות לוואי אני ממליצה לך להפסיק איתם ולעבור לטיפול אחר. יכול להיות שטיפול קליני שמבוסס על שיחות יעזור לך יותר או אפילו תוספים טבעיים כמו 'לקטיום' שמורידים לחץ וחרדה יעזרו לך ללא תופעות לוואי. אני לא בקיאה במאה אחוז מהם התנאים לקבלת קצבה, אבל לדעתי אם זה מצריך שימוש בכדורים שעושים לך רע אז זה לא שווה את הסבל.. שיהיה בהצלחה!