תסמונת מעי רגיז
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הנני בת 24, סטודנטית לתואר ראשון. עובדת במשרה חלקית של כ40 שעות בחודש. הנני מאובחנת מזה שנתיים IBS וחרדה. הייתי מטופלת בטיפול פסיכולוגי חצי שנה ומעקב פסיכיאטרי צמוד. הטבה מעטה במצבי. האם מגיעות לי זכויות כלשהן? האם יש סיכוי לקצבה כלשהי מביטוח לאומי? תודה רבה! ליז.
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה שלא אבל על מנת לתת לך תשובה מדויקת יש צורך לראות את החומר הרפואי ולבחון כמה אחוזי נכות מגיעים לך אם בכלל