נכות צמיתה וערעור על פסיקת ביטוח לאומי
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבקשת לערער בביטוח לאומי על אי קבלת נכות. אבל האם יש לי סיכוי, כשהערכה רפואית שעשיתי באופן פרטי מאשרת25% נכות צמיתה לפי סעיף 41 (4) ג' לתקנות הביטוח הלאומי ואילו לפי החומר שקיבלתי מביטוח לאומי: רופא שלהם קבע לי מתחת ל 50% נכות רפואית , ולכן אני לא זכאי. השאלה היא מה ההבדל בין נכות צמיתה לבין נכות רפואית, ואם במידה וביטוח לאומי יקבלו את פסיקת ההערכה הרפואית שעשיתי, הם יקבלו את הערעור? (25% נכות צמיתה, לכמה אחוזי נכות רפואית זה מקביל?) תודה !!
נכות רפואית משמע אחוזי הנכות להם את זכאית נכות צמיתה הכוונה שהנכות הזו היא לתמיד ולא נכות זמנית נכות רפואית יכולה להיות צמיתה או זמנית