גיל הצטרפות לסיעודי דיקלה
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי בת 88 ותמיד הייתה מבוטחת ב"כללית", כולל "משלים/מושלם".לפי החוברת של "דיקלה" על הביטוח הסיעודי, גובה התגמולים תלוי בגיל ההצטרפות. מהו "גיל ההצטרפות" עבורה?
תודה. למיטב ידיעתי מאז ש"כללית" כללה ביטוח סיעודי ב"משלים/מושלם", אמי הייתה בו. במקרה כזה - מהו "גיל ההצטרפות"?
תודה אך בפוליסה כתוב 50% מהשכר אותו היתנ משלמת חברת הביטוח למנתח בהסכם לא נראה לי סביר ששכר המנתח יהיה 4,000 שח גם לגבי הסטנד נחשב כאביזר שהושתל אני מניח שהוא עולה יחסית לא מעט כסף ולי הושתל 1 בצינתור הראשון ו 2 בשני