אישור לנכות בגיל 68
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבא שלי נפל מגובה של 3 מטר ונהיה משותק מהחזה ומטה, אני כבר חצי שנה מנסה לדעת ולהבין איך אפשר שאבי יוכר כנכה לכל דבר. בביטוח לאומי אמרו בגלל שעבר את גיל הפרישה אין אפשרות לקבל אישור נכות לא נשמע לי הגיוני שבן אדם ששילם כל החיים ביטוח אז כשצריכים אותם (לצערי) אין מענה או עזרה או אפילו רק הכרה במוסדות שונים כנכה אני אשמח לקבל תשובה מאנשים שכבר היו בסיפור כזה או אחר או ייעוץ מה ניתן לעשות כדי שיהיו לו את כל הזכויות שהוא צריך לקבל?
לקריאה נוספת והעמקה