שאלה
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח לפני כחודש בגב בהרדמה מלאה, ואני נזקק לעזרה מלאה. ניצלתי את כל ימי המחלה שלי. אני נזקק לעוד חודש לפחות חופשה, מה הם זכויותי הרפואיות,כי בביטוח הלאומי אומרים לי שבגלל ההכנסה שלי ושל אישתי, לא יגיע לנו דבר. אנחנו משפחה בעלת 4 נפשות שלא יכולה להישען על המשכורת של אשתי בלבד, מה עוד היא חייבת להיות איתי כמה ימים בשבוע לתת לי עזרה. לצערי הרב אין לי ביטוח רפואי פרטי. הביטוח בעבודה אמרו שרק אם הביטוח לאומי יכיר בי כנכה זמני או לחלופין אהיה בבית מעל 3 חודשים אהיה זכאי לקצבה כלשהי. לתשובתך אודה מאד.