נקודות לבנות ואזורים בהירים.

דיון מתוך פורום  רפואת עור אסתטית

21/06/2015 | 10:50 | מאת: רונית

שלום, אני בעלת עור לא כהה שמשדזף יפה. את הרגליים כמעט ואיני חושפת לשמש. בשנה שעברה שהדזפתי ראיתי נקודות לבנות. בפנים יש לי פיגמנציה של שמש ואזורים בהירים או לבנים. בעבר שרופאי עור ראו את הפנים אמרו כתמי שמש לשים חומרי הבהרה. הייתי השבוע אצל רופא עור והוא אמר שהלבן זה גם נזק של שמש (ראינו שגם בזרועות יש נקודות לבנות שכמעט לא מורגשות, ברגליים שאני שוב לבנה הן כמעט לא נראות). רופא העור רשם לי חומר הבהרה שמתאים לקיץ על בסיס הידרקינון. שאלות: 1 . האם זה לא יכול להזיק- להלבין את הלבן? 2. לדבריו הבהרת החומים בפנים יעזור ללבן כי לבלוט פחות האם יש איזה טיפול ללבן?קראתי באתר ניו זילנדי שיש תופעה כזו בעיקר בנשים נזק מהשמש שמופיע ככתמים לבנים(אני בת 40 ). באתרים ישראלים לא מצאי חומר ועד היום כשראו את הפנים שלי התיחסו בעיקר לחום (לזכרוני גם את ראית אך לפני כ 6 שנים, הסרתי שפם בלייזר בחיפה אצלך). האם יש טיפול מונע לכתמים הלבנים??? 3. שאלה פרקטית איך להתנהל בחיי היום יום: האם קרם הגנה יעיל שעתיים בשמש או שעתיים מרגע שמרחתי? האם זה אומר כל 2 שעות להסיר איפור ולמרוח קרם נגד שמש? 4 . האם כובעים שמוכרים עם בדים נגד שמש יעילים? 5. במסגרת עבודה שלי אני נוהגת הרבה האם כובע במכונית יעזור? אפשר להפנות את הבד של הכובע שמיועד לעורף לאזור השמאלי יעזור? נכנבתי ללחץ ובסופ"ש לא יצאתי מהבית.

לקריאה נוספת והעמקה
23/06/2015 | 22:09 | מאת:

כתמים לבנים כמו נקודות קטנות חסרות מצבע , המופיעות בפנים, מחשוף , ידיים , ורגלים הם תוצאה של נזק קרינתי משנים קודמות , הם לא עוברים! קרם הבהרה לא מבהיר לבן רק חום , ולכן ממליצה לא להתחיל התוכנית הבהרה בקיץ .כל שעתיים ממליצה לחדש את מגן הקרינה ואו יש מברשות עם מסנן בצורת פודרה יעיל 30 SPF. כובע עוזר , לא צריך להילחץ, זה מזג האוויר ה וצריך להתאים את עצמינו וגם ליהנות.

23/06/2015 | 22:49 | מאת: רונית

תודה דר: 1. לא הבנתי מה זה מברשת עם פודרה ואיפו קונים ומה היתרון. 2. למה לא לעשות בקיץ זה רק עם הידרוקינון 8אחוז בלי רטינול. כשהתחלתי חודש עם חומרים קוסמטים ראיתי שיפור פחות ניגוד בין אזורים בפנים. נכון שחונר הלבנה לא מבהיר את הלבן?