תופעות לוואי עקב נטילת גלובן בסכרת הריונית
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,יש לי סכרת הריונית אני בשבוע 34. עקב ערכים מעט גבוהים בצום , לקחתי בשני הערבים האחרונים כחצי כדור גלובן לפני ארוחת הערב. הכדור השפיע עלי ממש רע , כשעתיים לאחר נטילת הכדור התחילו לי בחילות , סחרחורות , הזעה ותחושה שעומדת להתעלף. האם זה הגיוני שכדור הגלובן ישפיע בצורה כזו ?
וידאת שלא נכנסת להיפו?
שלום לך, הגלובן שייך לקבוצת "ממריצי הלבלב" ובחלק מהנוטלים אותו ללא קשר להריון התגובה יכולה להיות היפוגליקמיה. עקרונית הוא לא מומלץ להריון. התייעצי עם הרופא שלך אם בנוסף לדיאטה נכונה ומאוזנת בשיתוף דיאטנית את צריכה לקחת גם תרופה או אולי אפילו אינסולין במינון אפקטיבי מינימלי לפנ השינה לתקופת ההריון.