שאלה: האם זו קדם סוכרת?
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, באוגוסט 2014 גילו לי קדם סוכרת, עם ערכים של 126 בצום, והמוגלובין מסוכרר 6. לאחר טיפול תזונתי מקיף ופעילות גופנית סדירה, באוגוסט 2015 הגעתי לתוצאות של גלוקוז 96, והמוגלובין 5.6. בחודשיים האחרונים "חטאתי" הרבה, וגם לא עסקתי בפעילות מספיקה. בבדיקה שערכתי לאחרונה היה גלוקוז 108, אך ההמוגלובין 5.3! מה משמעות העניין? האם חזרה לי הקדם סוכרת? האם הקפדה מחודשת על תזונה ועל פעילות תיטיב את המצב? אשמח לתשובתכם המהירה!
שלום לך, ערכים בצום שבין 100 ל 126 מעידים על קדם סוכרת. מומלץ לך לחזור לדיאטה ללא סוכרים זמינים ולהמשיך בפעילות גופנית מתונה וקבועה.