אני נלחם בשמנה מאז שאני קטן,
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
וניסיתי אלף שיטות,אך לא את הדיקור הסיני ושמעתי שזה יכול לעזור,מישהו מכיר?או ממליץ?או ניסה?
שלום מתי, אנו נעזרים במרפאה בדיקור סיני כחלק מהטיפול הכללי. הוא מסייע בתהליך, אך חשוב לשלב אותו כמובן עם תזונה נכונה, פעילות גופנית ושאר האלמנטים. הוא אינו כמוסת פלא. את היכול להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן
תודה, עם זה בשבילי שמה שנראה לי שכא לי קוראים מתן וגם הנושא היה בכחול שזה אולי הודעה פרטית אני לא כל כך מבין בסוג פורום הזה ^^ אבל נראלי שכן תודה רבה על העזרה ואני מצטער על ההטרחה
הי מתי, מניסיון אישי הדיקור הסיני מאוד עוזר לרדת במשקל..אני אישית הייתי אצל ד"ר רודניצקי אם אתה מכיר וזה ביחד עם תפריט והכל ושמירה גם למהלך החיים יש שם איזה תוכנית בקיצור תבדוק את זה בהצלחה...
אוקיי אני אבדוק את זה אני אתקשר לשם מחר...תודה רבה רבה