שאלה בנושא דיאטה,היקפים,ספורט ותזונה :)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, אז ככה, אני בחורה כבת 18 וחצי שבועיים לפני גיוס משקל 53(לאחרונה במגמת ירידה אך המשקל מתנדנד בין 52-54). אני נמצאת בדיאטה מסודרת כבר 4 שבועות של אכילה של בוקר צהרים וערב(לפעמים כשאני קמה מאוחר אז אני כבר מוותרת על הבוקר ואוכלת צהרים בסביבות 13:00-14:00),לא אוכלת מטוגנים,לא פיתות ולא ממתקים, אחת ל..אני מרשה לעצמי אבל זה גם נכלל בתפריט היומי,בנוסף אני אוכלת ירקות ושותה רק מים,לא קולה ולא מיצים. אני עושה הליכה שעה ביום כל יום,לפעמים כשאני עייפה זה מתפצל לחצי שעה צהרים חצי שעה בערב או 45 ד'ק הליכה. מכוון שיש לי כאבי שרירים אני לא יודעת מאיזו סיבה(הרופאה אמרה שזה התעייפות השרירים מכוון שאני מאז היותי ילדה קטנה אני רוקדת כל יום שעה לפחות,ונמצאת בפעילות גופנית בכלל) ולכן אני מבצעת רק כמה ד'ק פעילות לחיזוק הבטן והטוסיק + ההליכה שציינתי הייתי רוצה לדעת מספר דברים: 1.מה הדרך הכי טובה והכי מהירה לצמצום היקפים במותניים ובאגן? 2.מה עלי לעשות כדי לשפר את קצת הירידה? ,שלא יהיה לי עליות וירידות,אלא רק ירידה.. זה ממש מתסכל לעלות על המשקל יום אחד ולראות 52 ויום אחר, פוף !! 54 כאילו לא היה כלום.. 3.בצבא אני יודעת שבטירונות יש אוכל עתיר שומן ושמן בפרט,מה ניתן לעשות כדי לשמור על הדיאטה בכל זאת ולא להשמין? הבנתי מחברות שלי שהן עלו ב3-4 קילו מאז הטירונות וחבל לי לאבד את כל מה שהשגתי עד הלום. 4.לידע כללי! הבנתי שאם מפחיתים 500 קלוריות מסך הקלוריות המומלץ,מורידים בשבוע חצי קילו,אז אם מפחיתים 1000, יוצא שמפחיתים קילו בכל שבוע? זאת אומרת שאם סך הקלוריות שאני צריכה לאכול לדוגמא..הוא 2000 ואני אוכלת 1000 כל יום , יש סיכוי שארד קילו(זה רק לידע כללי...) או שלא יורדים קילו אם מפחיתים 1000? אודה על תגובתכם המהירה =]
שלום, ראשית עלי לציין שתזונה אינה חשבון כל כך פשוט. מדובר בתהליכים ביולוגיים המתרחשים בגוף וזה לא תמיד שחור ולבן. לגבי צמצום ההיקפים נישמע לי שאת בדרך הנכונה. כמה את רוצה עוד לרזות? מה הגובה שלך? הרזיה היא תהליך וכמעט שאין ירידות ללא עצירות או עליות. צריך להמשיך ולהתמיד ולהתעזר בסבלנות. השמנה בצבא אינה גזירה משמיים. לרוב החיילות אינן משמינות ממה שהן אוכלות בתוך חדר האוכל אלא מחוצה לו. אכלי ארוחות מסודרות, בלי יותר מדי ביקורים בשקם, בקפיטריות ונישנושים, המשיכי לבצע פעילות גופנית כמו עכשיו ואת מוגנת. בברכה מוניקה קרן
גובהי 1.56 ומשקלי נע כעת בין 52 ל54.. אני רוצה לרדת עד 49