לקסעדין בשביל הרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2007 | 12:13 | מאת: מאי'ה
למומחי הפורום שלום. בתי בת 19.מאז ומתמיד עסקה בצורה החיצונית שלה.עבר עם בעיו אכילה .בולמיה ואנורקסיה.לא במצבים קיצוניים.טופלה בבית חולים שניידר.שותה לקסעדין בשביל להרזות .גובה:1.62.מישקל 60.אם לא לוקחת את התרופה .אינה יכולה לתת צואה.ועקב כך כאבי בטן.שתן נותת רגיל.אני מבינה שהמעיים הפכו עצלות.בתי תיקרא את תשובתכם.מה עושים שהמעיים יחזרו לתפקד רגיל??תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2007 | 21:41 | מאת: adi
שלום מאיה, מפסיקים עם הלקסדין. מתחילים פעילות גופנית ושותים מים. לומדים לחיות בריא. ייקח זמן עד שהמעיים יחזרו למצבם הטבעי. מקווה שקצת בכל זאת עזרתי, עדי
29/10/2007 | 10:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום, ראשית חשוב לציין (למרות שאולי את כבר יודעת) שלקסעדין ותרופות משלשלות אחרות אינן עוזרות בהרזיה. הן פשוט מאיצות את מעבר הצואה, שהיא הפסולת של הגוף, לצאת מהגוף. ואכן שימוש ממושך גורם להתמכרות ועצלות מעיים. כדי לנסות ולשקם את המצב ניתן להעזר בתזונה ובפעילות גופנית ולהוריד את מינון התרופה בהדרגה. פעילות גופנית, ממריצה את זרימת הדם ומפעלת את תנועתיות המעי, לכן מומלצת למניעה ולטיפול בעצירות. התזונה צריכה להיות עשירה בסיבים תזונתיים המצויים בירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים, ובסיבים פרה ביוטיים כמו בעולש, או מוספים למאכלים כמו ביופלקס ויוגורטים שונים. לא פחות חשוב: צריך לאכול. אם אוכלים מעט מזון, אין למעשה פסולת שתצא ולכן נוצרת תחושה של עצירות. לכן, התפריט היומי חייב לכלול את כל רכיבי התזונה. בברכה מוניקה קרן