משקל לפי גובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2007 | 17:00 | מאת: דנה
בת 28 גובה 1.61 היתי רוצה לדעת באיזה משקל אני צריכה להיות לפי הגובה שלי? תודה מראש.
25/10/2007 | 06:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, טווח המשקל התקין הוא מאוד רחב 48- 64 ק"ג. המשקל המתאים לך אישית תלוי בגורמים נוספים, כמו הנטייה הטבעית שלך, באיזה משקל את מרגישה טוב עם גופך, המשקל שקל לך לשמור עליו. בברכה מוניקה קרן
12/02/2008 | 17:49 | מאת: אני (:
בה שלובייייייייייייייייייייייייייייייייייי?
25/10/2007 | 12:53 | מאת: לרדת בגדול
1-800-90-60-90
07/08/2008 | 17:06 | מאת: אני : )
הגובהה שלי הוא 1.61 אני שוקלת 54.5 ואני בת 12