האם יש חשיבות בארוחה לסדר האכילה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2007 | 12:26 | מאת: פלפלת
אני נוהגת לאכול ארוחת צהריים מלאה מגוונת. השאלה היא אם יש חשיבות לסדר של האכילה, כלומר לדוגמא האם עדיף לאכול קודם את הדג ואחר כך את האורז? האם לפתוח את הארוחה בסלט הירקות, או שאולי עדיף בסוף? וכד'. תודה רבה.
25/10/2007 | 06:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מבחינת איכות התזונה אין שום חשיבות. אם יש לך רצון לשלוט על גודל המנה, התכולה הקלורית וכו', אז אפשר לעשות איזשהן מניפולציות קטנות. למשל: אם את מנסה לאכול פחות, אז כדאי להתחיל עם סלט או מרק, "שיתפסו" קצת מקום, ורק אח"כ לאכול את המנה החלבונית והתוספת (דג ואורז למשל). אם להפך, אינך אכלנית גדולה, אז כדאי להפוך את הסדר ולהשאיר לסוף את המרק והסלט. בברכה מוניקה קרן