תרופת הוורטיגו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2007 | 14:59 | מאת: לביא
דר נכבד לפני חודש יצא פירסום תגלית חדשה של ישראל כדור הוורטיגו שנותנים אותו לסחרחורות התגלה כעוזר להרזייה כעת בודקים אם זה נכון רציתי לדעת אם את יודעת מזה אם לא נמתין בסבלנות תודה על הרצון לענות.
22/03/2007 | 11:24 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לביא: ככל הנראה מדובר בתרופה שנרשמה ונמכרה בהתויה לורטיגו אולם שיווקה נפסק לאחר שנמצאה לא יעילה . מחקרים קלינים הראו שבעכברים התרופה גרמה להפחתת משקל. מאחר ושיווק התרופה נפסק על רקע של חוסר יעילות היא נמצאת כעת במחקרים קליניים. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי