עצירה בירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 22:54 | מאת: תמר
אני עושה ספורט כל יום הליכות ופעמיים בשבוע אירובי, ירדתי בערך כ7 קילו ואני צריכה עוד..(1.61 70 קילו) כל הזמן אני שומעת על שהגוף ב"מגננה" והגוף עוצר את המשך הירידה במשקל.. למה זה קורה אני כבר שבועיים על אותו משקל האם זה ישאר ככה או שאני ימשיך לרדת במשקל?עד מתי.......?? אני עושה דיאטה ושומרת על אכילה נכונה. תודה על תשובתך.
23/10/2007 | 19:10 | מאת: שושי הרשקו
שלום תמר, מניסיון אישי שלי ושל עוד אנשים שירדו במשקל (ואף שומרים על משקלם החדש במשך שנים), ישנן עצירות בתהליך הירידה במשקל. אני גם חוויתי זאת. המשכתי בתהליך, שמרתי על תזונה נכונה ופעילות ואח"כ ירדתי שוב במשקל. אשמח לענות לכל שאלה. שושי הרשקו בריאות ואיכות חיים טל.: 054-4293195 http://www.2all.co.il/Web/Sites/gnutrition Dream It. Do It.
24/10/2007 | 07:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום תמר, בפשטות, כן, את תמשיכי לרדת במשקל. היי סבלנית, זה חלק טבעי מהתהליך. אף אחד לא יודע בוודאות למה יש עצירה בתהליך הירידה, אך זה כך. ישנן השערות שהגוף עושה מן חשבון מחדש, על מה היה, ומה הוא מקבל ואז ממשיך לשחרר את מאגרי האנרגיה. העצירה יכולה להיות בת כמה שבועות. מאוד חשוב להמשיך ולהתמיד בתכנית ולא להשבר. את יכולה לנסות להוריד 100 קלוריות מהתפריט היומי, או להוסיף עוד 10 דקות של פעילות גופנית באימון. בברכה מוניקה קרן