חייבת עזרה!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 20:58 | מאת: שני
אמא שלי איזה מאוד שמנה והיא נלחמת עם המשקל שלה שנים הלכנו כבר לשומרי משקל לדוגא וזה לא עזר לה..מישהי המליצה לי על ד"ר רודניצקי מישהו שמע במקרה?? תודה.
22/10/2007 | 21:24 | מאת: סאסי
לדעתי היא צריכה ללכת לדיאטנית קלינית שתערוך לה בדיקות ואז תמליץ לה על תפריט אישי עם מעקב. אפשר גם דרך קופות החולים (זה מסובסד). ואם את בכל זאת מתעקשת על ד"ר רודניצקי אז את צריכה להוסיף פרטים, כי אם תעשי חיפוש (למשל פה בצד ימין של האתר) על השם שלו אז תקבלי כל מיני ד"ר רודנציקי....
23/10/2007 | 19:55 | מאת: שני
תודה רבה !אני אערוך חחיפוש של פרטים עליו ומקווה שאני אוכל לדווח דברים טובים אעדכן בהמשך..