דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אני בת 16 שוקלת 60 וגובה של 1.62+- אני חושבת שאני מלאה. לא אוהבת את הגוף שלי אני מנסה לעושת דיאטה. מנסה לעשות ספורט ולא הולך לי=\ ולאכול פחות ולא הולך לי.. מה לעשות? אני רוצה להגיע למשקל של לפחות 55.. אני נורא רחבה ברגליים.ובמותניים.. תעזרי לי בבקשה אני אודה לך
שלום, נראה לי שמסגרת מסוימת תהווה עבורך פיתרון טוב. תבדקי איזו מסגרת תתאים לך: אפשר פגישות עם דיאטנית, אפשר קבוצת תמיכה, יכול להיות שאפילו אימונים קבועים בחדר כושר יחייבו אותך מספיק ויעודדו אותך בעיתות משבר. מה דעתך? מוניקה קרן
הבעיה,שאני נורא עצלנית. יכול להיות שמכון כושר יתאים לי,אפשרי לבדוק אבל שוב..אני ממש עצלנית בשבוע האחרון נסיתי ספורט עשיתי הליכה מהירה עד לאחד המגרשים שיש בעיר ושם עשיתי כמה סיבובים,כפיפות בטן וכו'.. ולא התמדתי.אני לא אחת שמתמידה.. ובקשר לאוכל אני כל פעם אוכלת את אותם הדברים בבוקר...כ כגון טוסט..וזה די נמאס..ולא תמיד בא לי שוקולוד או חומוס וגבינה לבנה וקוטג' אני לא אוהבת תאכלי לעזור לי להיגמל מהטוסט? להציע לי מאכלים אחרים שאני אוכל להנות מהטעם שלהם? תודה((: