מספר קלוריות ליום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, הגובה 1.60, משקל 54, גיל 40 עבודה משרדית בישיבה. פעילות גופנית - 3 פעמים ביום. כמה קלוריות עלי לאכול ביום על מנת לא לעלות במשקל.
מיכל, רק הגוף שלך יודע לכמה קלוריות הוא זקוק. לא משנה מי אמר לך אחרת, הם טועים. הגוף שלך הוא מכונה ביולוגית משוכללת ביותר, הוא מבצע אלפי תהליכים מורכבים בגוף בלי שתתערבי וגם בנושא האוכל אין צורך להתערב. הגוף שלך יודע לספור את הקלןריות בעצמו, הוא יודע לכמה קלוריות בדיוק הוא זקוק ומתי בדיוק. הגוף שלך גם מעביר לך את האינפורמציה הזו כל הזמן אבל את לא שמה לב כי חינכו אותך (הורים, חברה, דיאטנים)להתעלם מהגוף שלך. כדי לרזות צריך להיות קשובים לגוף, צריך לספק את הצרכים שלו. בכל יום הגוף שלך זקוק לכמות שונה של קלוריות, בכל ארוחה לכמות שונה של קלוריות. אני ממליץ לך להיכנס לפורום "הרזיה ללא דיאטה" , שם תוכלי ללמוד את הנושא ולשאול שאלות. זה נושא מורכב, לא ניתן ביום אחד לשנות את התפיסה אחרי הרבה שנים שפעלת הפוך בלי קשר לצרכים של הגוף שלך. אם תשקיעי את הזמן ותרצי לשנות את תוכלי לצאת ממעגל הדיאטה האין סופי: בלי ספירת קלוריות, בלי תפריטים, בלי לחשוב על אוכל כל היום, בלי ספורט, ובלי סבל. מנסיון, זה אפשרי . אם יש לך שאלות את יכולה לצור קשר באימייל: [email protected] בהצלחה!