תרופת הוורטיגו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2007 | 20:06 | מאת: לביא
ברצוני לברר בקשר לתרופת הוורטיגו האם זה באמת עוזר להרזיה תודה מראש
19/03/2007 | 11:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לביא: על איזו תרופה מדובר? אין קשר ברור בין תרופות לוורטיגו והפחתת משקל. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי