ירידה במשקל לחולי סכרת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, ברצוני לדעת מהו משך הזמן המומלץ להליכה ברגל לחולי סכרת, בכדי לרדת במשקל? ברצוני לדעת האם האם ניתן לאכול בצהריים טונה במקום בשר באופן קבוע?
שלום ענת, משך הזמן המומלץ להליכה, במידה ואין הגבלות רפואיות, הוא תלוי הכושר הגופני. רצוי ללכת לפחות חצי שעה ומעלה. ניתן לאכול טונה במקום בשר, אך יחד עם זאת כדאי לגוון את התפריט. לכן לא היתי ממליצה לאכול טונה באופן יומיומי. בברכה מוניקה קרן