דיאטנית קלינית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/03/2007 | 18:34 | מאת: גלי א
שמעתי המלצות על דיאטנית בשם מלכה שולץ מראשל"צ. את מכירה אותה? תודה מראש
16/03/2007 | 07:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום גלי א, איני מכירה דיאטנית בשם זה. את בטוחה שלא שינתה את שמה? בברכה מוניקה קרן
16/03/2007 | 14:11 | מאת: גלי א
לא יודעת. את השם הזה נתנה לי הדיאטנית דורית מהדסה. אבל עבר הרבה זמן מאז... אולי היא התחתנה והחליפה שם או משהו. לא משנה. יש מישהי אחרת מראשון שאת מכירה ויכולה להמליץ עליה? עוד שאלה- אחרי לידה, כשמניקים, אפשר לרדת במשקל? תודה