אני לא יודעת מה לעשות!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני נערה בת 17 אני שמנה קשה לי להשלים עם זה כי יש לי הרבה חברים מועודדים אותים ואומרים לי שאני ניראת טוב אבל עם זאת אף בן לא מתחיל איתי..וכל חברותיי ממש נראות טוב ניסיתי לעשות עם עצמי הרבה דברים גם פעילות ספורטיבית וגם עברתי דיקור סיני..אבל זה עזר לחודש ואחרי זה התחלתי להשמין..אני ממש בדיכאון כי אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי ...בקשה תנו לי כמה שיותר עצות
שלום רוז, לפני הכל עלייך לנבין מספר דברים. ראשית, למצוא מניע פנימי בגללו את רוצה לרדת במשקל, אם את רוצה לרדת במשקל. סיבה, ויותר טוב, כמה סיבות חזקות שבגללן את מוכנה להשקיע עבודה קשה כדי להצליח לרזות. שנית, להבין שהרזיה היא תהליך ארוך והרבה פעמים קשה. דרוש שינוי באורח החיים, שאח"כ צריך להמשיך ולחיות לפיו גם לאחר הגעה למשקל היעד, כדי לשמר את התוצאות. אני ממליצה לך לא לעשות זאת לבד. לפנות לטיפול במסגרת מסודרת, שתיתן לך יעוץ תזונתי, הדרכה וילווה אותך בתהליך. בברכה מוניקה קרן