דיאטת הלחם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 33 אחרי לידה לפני מס ' ימים הפסקתי להניק והתחלתי לעשות את דיאטת הלחם- לפי שיטת אולגה רז....במשך שבוע שלם שמרתי על דיאטה ואפילו הלכתי 4 פעמים בשבוע במשך שעה-למרות כל זה לא ירדתי בכלל במשקל-האם זה יכול להיות?האם זה בגלל ההנקה??למה הגוף לא מגיב?
שלום קרן, שבוע ימים אינו פרק זמן מספיק. חכי עוד מספר ימים, עוד שבוע ותבדקי שוב. לא ציינת כמה זמן את אחרי לידה ומה משקלך? אשמח אם תעדכני אותי בהתקדמות. בברכה מוניקה קרן
אני 9 חודשים אחרי לידה עד עכשיו הנקתי באופן מלא גובה 1.64 משקל 70 ק"ג
אני שוקלת 51קג" וגובהי 156 לפני כחצי שנה עליתי שלוש ארבע קג" למרות שאני עושה ספורט חמישה פעמים בשבוע כולל אירובי ומשקולות היתחלתי את דיאטת הלחם אהם היא מתאימה לי בכדי להוריד את שלוש קג"