עליה במשקל אצל ילדים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי ילד בן 9 וחצי. פעיל מאוד. שוחה פעמיים בשבוע ומשחק טניס פעמיים בשבוע,מלבד הפעילות הרגילה. אוכל יחסית בריא ואני משתדלת מאוד שלא "ינשנש" ממתקים. הוא קצת שמנמן(שוקל 33 ק"ג על גובה של 1.35). ברצוני לשאול מהי עליה במשקל סבירה בגיל שלו. הוא עולה בערך קילו בארבעה חודשים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, נתוני המשקל והגובה הם בסדר, כמו שאמרת, קצת מלא. המשקל שלו הוא מעט גבוה מהממוצע לגיל והגובה הוא מעט נמוך מהממוצע. נהוג ליחס את המדדים הללו לעקומות גדילה. על פיהן קצב העליה במשקל משתנים מעט מתקופה לתקופה. באופן ממוצע קצב העליה במשקל הוא סביר מאוד. נישמע לי שבנך אוכל בריא והוא פעיל ומתפתח. תמשיכי להקפיד ולעודד פעיות גופנית ואכילה בריאה. זה מצוין. בברכה מוניקה קרן