רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/10/2007 | 22:03 | מאת: אילנה
שלום לכן! י חודש ו חצי אני לוקחת רדוקטיל 15 יחד עם תוכנית דיאטה על ידי דיאטנית מיקצועית ו אני עושה כול יום 30 דקות ספורט. עד עכשיו ירדתי כימת 3 קילו לדעתי הרדוקטיל לא כולכך משפיעה עליי אני בגובה 164 מישקלי כרגע 68.5 (לאחר הורדה של 3 קילו) ברצוני להוריד עוד 5 קילו . שאלה העם להמשיך להשתמש ברדוקטיל? העם אני סובלת מי נדודיי שינה יכוליות ש זה מי רדוקטיל? כולל דלקת בעיניים יש בזה השפעה של רדוקטיל? תודה רבה לכן
08/10/2007 | 23:33 | מאת: רדוקטיל
שלום לך, אני רוצה להדגיש שאני לא ממנהלי הפורום כל הכבוד על הירידה ככול הידוע לי הנדודי שינה עלולים להיות כתוצאה מהרדוקטיל כתוב בדף הוראות על הכדורים כחלק מהתופעות לוואי מוזר שרופא המשפחה לא אמר לך על התופעות לוואי אני חלילה לא שופטת אותך אבל לפני שלוקחים תרופה ולא משנה למה היא שואלים דבר ראשון אם יש לה תופעות לוואי ואח"כ קוראים את העלון המצורף לכדורים ולא להסתנוור מהכדורים בהצלחה