מצוקה נוראית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/10/2007 | 10:00 | מאת: מימי
שלום רב, שמי מימי, הנני בת 22. במהלך חיי ירדתי 40 קילוגרם, שקלתי מאה ולקראת השחרור מהצבא הגעתי למשקל של 59 קילו. לצערי, כיום שנה וחצי לאחר שחרורי עליתי 8 קילו לערך אשר מן הסתם נוצרו מישיבה ממושכת במשרד, חוסר פעילות טוטאלית ותאווה מוזרה למתוקים. ברצוני לדעת, מה אוכל לעשות על מנת להוריד את ה-8 קילוגרם, מן הסתם יש לי קצה חוט אבל נקלעתי בעיה של מתוקים שאני חייבת לאכול משהו מתוק בבוקר. האם יש פתרון למצב? אשמח לקבל כל עצה- כיוון שהדרך למעלה היא קלה מאוד!!!! תודה ויום טוב.
08/10/2007 | 15:11 | מאת: מוניקה קרן
שלום מימי, אפשר לפתוח את הבוקר במשה מתוק, למשל: 2 פרוסות לחם עם דבש או ריבה, או דגני בוקר עם חלב, או אפילו 2 עוגיות קטנות עם שתיה חמה. ישנם אנשים, שנהיים רעבים מאוד במשך היום כאשר הם פותחים בארוחת בוקר מתוקה. אם זה המצב, כדאי לנסות ולהתאפק, ולשב משהו מתוק אחה"צ או לקראת שעות הערב. כדאי להקפיד לבצע פעילות גופנית באופן סדיר. פעילות גופנית חיונית לשמירת המשקל החדש הנמוך ומניעת עלייה במשקל. בברכה מוניקה קרן
09/10/2007 | 10:17 | מאת: מימי
תודה רבה על התשובה הזריזה, וככל הנראה גם נכונה!!
15/10/2007 | 14:54 | מאת: אינשאאללה
אם ירדת 40 ק"ג את בטח יודעת איך לרדת 8 לא? יש לך טיפים? אני גם צריכה לרדת 40. בכל אופן שמתי לה שכשאני אוכלת נכון-גם הצורך במתוק פוחת. כשהוא קיים בכל זאת- תענוג דיאט בטעם שוקולד עושה את העבודה. חוצמזה תתיעצי בבית טבע יש להם משהו ששכחתי את שמו שמוריד את החשק למתוק. בהצלחה