דיאטה - הפרדה בין חלבונים לפחממות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 23 שוקלת 62 גובה 157 אני צריכה לרדת 10 קילו כדי להגיע למשקל הרצוי, שמעתי שדיאטה עם הפרדה בין פחממות לחלבונים מאד מוצלחת, שאלי היא: האם זה לא מזיק? מה מותר ומה אסור לאכול עם מה? בכלליות..
שרית, מנסיון, דיאטת ההפרדות מאוד לא מומלצת. אין דיאטה שעובדת בטווח הארוך, פשוט אין חיה כזאת. כל דיאטה שתנסי לא תעזור לך לרזות, היא רק תחריף את המצב ותתסכל אותך. דיאטות כופות על הגוף משטר לא טבעי ולא הגיוני. אם את רוצה ללמוד איך לרזות באופן טבעי ובלי סבל את מוזמנת להיכנס לפורום "הרזיה ללא דיאטה". בפורום תלמדי איך הגוף שלך פועל באמת, איך להיות קשובה לגוף שלך. ללא ספירת קלוריות, ללא תפריטים , ללא ארוחות בשעות קבועות, ללא כדורים ושיקויי פלא ובקיצור בלי סבל ובלי דיאטה. הקישור לפורום: http://community.walla.co.il/?w=/1099/1353/@f/index.forums2 כנסי לעמוד 48 בפורום, למטה לקראת הסוף, ותקראי את השאלות של ורד ואת התשובות שהיא מקבלת. בכלל, מומלץ לקרוא כמה שיותר כדי ללמוד את הגישה. אם יש לך שאלות את מוזמנת ליצור קשר באימייל [email protected] בהצלחה!
שלום שרית, כדי לרדת במשקל צריך להכניס פחות קלוריות ממה שהגוף צורך, כדי לעודד ניצול של מאגרי השומן. תהליך מוצלח של ירידה במשקל צריך להיות מלווה בשינוי אורח החיים, צורת האכילה וצורת החשיבה, כדי שתרכשי הרגלים חדשים ובריאים איתם תוכלי לחיות כל הזמן, לא רק בתקופת ה"דיאטה". העקרון בדיאטת ההפרדה היא להפריד בין אכילת פחממות (= לחם, קורנפלקס, אורז, תפוח אדמה, פסטה, פירות, קטניות וכד') לחלבונים (= ביצים, בשר, דגים, מוצרי חלב). אפשר לאכול ירקות עם כל אחד מהם. בסופו של דבר את אוכלת פחות ממה שבד"כ כי המזון משעמם, וגם כי נמנעים ממך מזונות רבים שמכילים בבסיסם את השילוב (כמו למשל פיצה, בורקס וכד'). יכולים להווצר חוסרים תזונתיים, ואיני בטוחה שניתן וכדאי להמשיך בצורת האכילה הנ"ל לאורך זמן. בברכה מוניקה קרן