שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום: אני פעם ראשונה בפורום זה,אני בת 22 שוקלת 68 וגובה 157"אני בעודף משקל"כל החיים אני עושה דיאטות אבל לא מצליחה לאורך זמן בגלל רעב שאני לא יכולה לשלוט בה, בחיים לא השתמשתי בכדורים כי לא היה מעניין אותי הרבה שמעתי על כדורים "רזין" אני מכירה את תופעות הלוואי לכדורים אלה,אני בדרך כלל בריאה ואינני סובלת משום דבר השאלה אם אקח את הכדורים,אני ארד במשקל וכמה ניתן להוריד קילו גרמים תוך חודש? אשמח אם תעני לי מכל הלב......
שלום דליה, איני יודעת באילו מסגרות ניסית לרדת בעבר במשקל, אך את צריכה להבין שדיאטה אינה הרעבה. אם את מנסה לרזות ע"י תפריט שבו את חשה רעב מוגבר, או שאת חווה התקפי זלילה, אינך בדרך הנכונה. תפריט לירידה במשקל, צריך להיות מותאם לך אישית. הוא צריך להיות מאוזן ולהכיל את כל רכיבי התזונה הדרושים לגוף. הארוחות צריכות להיות מפוזרות על פני היום, כך שלא תהיי רעבה. ולא פחות חשוב, צריך להכיל גם מזונות צ'ופר שאת אוהבת במיוחד כמו למשל שוקולד, או פיצה וכד', במינונים קטנים, כדי לא ליצור תחושת הימנעות שעלולה להביא לשבירה. למיטב ידיעתי כדורי "רזין" אינם נמצאים בשימוש בארץ. ישנם כדורים אחרים עם התוויה לירידה במשקל שיכולים להיות חלק מהטיפול או נוסף לטיפול התזונתי. אני ממליצה לך לפנות לטיפול שיספק לך את המסגרת המתאימה. במרפאתנו אנו משלבים טיפול תזונתי, טיפול קוגנטיבי התנהגותי (פסיכולוגי) יעוץ תזונתי. את מומנת לגלוש לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן