בלוטת התריס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/09/2007 | 11:45 | מאת: אניה
קראתי במאמרים שמזון ממשפחת המצליבים (כרוב כרובית ,ברוקולי וכד')אינו מומלץ לאנשים עם תפקוד נמוך של בלוטת התריס. האם הדברים אמורים גם לגבי אנשים עם בעיה כזאת המיוצבים ע"י אלטרוקסין?! האם בישול מזון זה,משנה משהו לגבי ההמלצה
23/09/2007 | 12:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום אניה, אין הסכמה כוללת לגבי המלצה זו. המחקרים לא מראים שינויים חד משמעיים. אני היתי ממליצה לא להגזים באכילת כמויות גדולות של מזונות אלו, ולא להמנע מהם לגמרי. הבישול אינו משנה. בברכה מוניקה קרן