השמנה בעקבות עיסוק בספורט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/09/2007 | 03:02 | מאת: מבולבלת
לפני כשלושה שבועות התלתחי בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית (כשעה אירובי ביום, עיצוב וכו'). מאז אני רק מעלה במשקל ומשמינה, וזאת על אף שהתזונה שלי לא השתנתה, אני לא אוכלת יותר בגלל הספורט. זה קרה לי בעבר בצורה הפוכה - אחרי שעשיתי ספורט כארבע חמש פעמים בשבוע במשך שנתיים, נאלצתי להפסיק להתאמן וירדתי במשקל ורזיתי בצורה משמעותית האם שמעת על דבר מוזר כזה? האם זה יכול להיות קשור לתת תיפקוד של בלוטת התריס?
לקריאה נוספת והעמקה
23/09/2007 | 12:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום, סביר שמתרחשים אצלך 2 תהליכים: 1. את צוברת מסת שריר בצורה די אינטנסיבית בעקבות הפעילות שאת עושה וזה ניכר על המשקל. המשקל אינו מבדיל בין שומן לשרירץ 2. את צריכה לבדו האם אין שינוי בתיאבון שלך, בתקופות בהן את עושה פעילות אינטנסיבית. בד"כ יש עלייה בתיאבון, שהיא טבעית כי דישות הגוף עולות. תני לנהל יומן אכילה ולבדוק את עצמך. בברכה מוניקה קרן